WishLista - Wyprawka dla noworodka

By kkaarrcciiaa18 - 02:38

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem typowo jesienna i deszczowa. Już po woli zaczynam czuć te klimaty. Ogólnie bardzo lubię jesień za piękne kolory i panującą aurę, ale deszczowe dni nie pozwalają na wyjścia poza dom. Jestem już prawie w 18 tygodniu ciąży. Moje samopoczucie jest wręcz cudowne - nie mam żadnych dolegliwości co mnie bardzo cieszy. W czwartek jadę na wizytę do lekarza, mam nadzieję, że będzie wszystko w porządku. Już nie mogę doczekać się kiedy lekarz mi powie czy będę miała córeczkę czy synka. Jestem zniecierpliwiona i podekscytowana jednocześnie. 
Powoli zaczynam przygotowywać listę rzeczy potrzebnych dla noworodka, które niebawem będę musiała zakupić. Czas leci nie ubłagalnie szybko i zostaje go coraz mniej. 
Poniżej Wishlista produktów, które koniecznie muszą pojawić się w mojej wyprawce. 


Ubranka dla noworodka : 

1. Body na długi rękaw 4 szt. 
2. Łapki niedrapki 3 szt. 
3. Bawełniane śpioszki 5 szt. 
4. Pajacyki 3 szt. 


Artykuły pielęgnacyjne i nie tylko : 

5. Zestaw pielęgnacyjny do paznokci 
6. Organizer do łóżeczka 
7. Spirytus do przemywania pępka 
8. Proszek do prania dla niemowląt 
9. Chusteczki nawilżane z pudełkiem 
10. Termometr do kąpieli 
11. Sól fizjologiczna 
12. Szczotki do mycia butelek 
13. Pałeczki higieniczne dla niemowląt
14. Termoopakowanie do butelek 
15. Pieluszki tetrowe ok. 7 szt. 
16. Zasypka 
17. Pieluchy jednorazowe 


Dla Mamy : 

18. Ciepłe kapcie 
19. Podkłady poporodowe 
20. Wkładki laktacyjne 
21. Laktator elektryczny 
22. Majtki poporodowe 


Najważniejsze : 

23. Karuzela do łóżeczka 
24. Niania elektroniczna 
25. Leżaczek-bujaczek 
26. Nosidełko samochodowe 

I to by było na tyle.... Resztę rzeczy jak na razie mam :) 
Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się skompletować parę rzeczy także wypatrujcie nowych wpisów.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do następnego. Buziaki :) 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze