MÓJ WYMARZONY SALON - ŚWIĄTECZNY KLIMAT

By kkaarrcciiaa18 - 02:46

Witajcie kochani :)

Już za 5 dni Święta Bożego Narodzenia, z tej cudownej okazji chciałabym Wam zaprezentować mój wymarzony Salon w świątecznym klimacie, który udało mi się wyremontować małymi kroczkami. Remonty dobiegły końca, a salon wygląda obłędnie.
Zobaczcie i oceńcie sami.


Salon pomalowałam na dwa odcienie różu - dwie ściany pudrowe a dwie soczyste tak aby panował odpowiedni kontrast. 
Dodatki w kolorach bieli, czerni oraz różu dopełniają całość. 


Mój kosmetyczny kącik wygląda rewelacyjnie, zawsze marzyłam o takim miejscu pracy, w którym będę czuć się dobrze.


Biała choinka z kolorowymi dodatkami wygląda obłędnie. 
Zawsze podobały mi się białe choinki więc w tym roku zakupiłam właśnie tą. 


Główną atrakcją jednak jest Obraz na płótnie ,,pamiątkowy'', który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy MyGiftDNA.  Stylowy portret to wyjątkowy obraz, który wykonany jest z mojego zdjęcia. Zaakceptowany przeze mnie projekt nadrukowany jest na płótnie, a następnie naciągnięty na wewnętrzną drewnianą ramę tzw. blejtram. Taki unikatowy obraz na płótnie będzie wspaniałym prezentem. U nas rewelacyjnie prezentuje się w salonie przez co zwraca na siebie uwagę gości. Jest to nasza pamiątkowa fotografia z sesji ślubnej - rodzinna - bo jesteśmy na niej w komplecie.
Wymiar obrazu to 60x90. Wykonanie obrazu na płótnie składa się na kilka etapów. Czas wykonania gotowego obrazu to 1-2 dni robocze - jest to czas od momentu akceptu. 


Kanapa narożna - Allegro
Duża komoda, regał, biurko - Allegro 
Obraz na płótnie - My gift DNA 
Stolik kawowy - Biedronka 
Choinka - Allegro 
Ozdoby choinkowe - Biedronka, Kaufland 
Dywan - Allegro 
Krzesło - Allegro 
Dywan pluszowy - Biedronka 

Zachęcam Was kochani do komentowania jak i obserwowania bloga.
Buziaki i do następnego :)


 

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo ładnie ;) Chodź ja pewnie postawiła bym na troszkę inne kolory na ścianach ;) Ale to już kwestia upodobań ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie :-) mebelki super :-) obraz piękny :-) wszystko jest ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń