MATOWA SZMINKA MAYBELLINE

By kkaarrcciiaa18 - 06:13

Witajcie kochani :)


W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Matowa szminka marki Maybelline, którą zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej perfumerii internetowej Notino w cenie 21.00 zł. 


Szminka została umieszczona w plastikowej buteleczce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 5 ml. Konsystencja idealnie gęsta o delikatnym, przyjemnym zapachu. Aplikacja bardzo szybka i prosta dzięki precyzyjnemu pędzelkowi z gąbeczką. To moja pierwsza matowa szminka w płynie, która trzyma się na ustach wiele godzin, bez poprawiania. Moje odkrycie - mój nr 1. Gama kolorystyczna jest ogromna, każdy z pewnością znajdzie odpowiedni odcień dla siebie. Cena przystępna i atrakcyjna jak na taką jakość. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ wydajna i trwała 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ idealna konsystencja 
+ przyjemny zapach 
+ szeroka gama kolorystyczna
+ przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziaki :)



 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze