Cebuszka Multi Szare kotki firmy Ceba Baby

By kkaarrcciiaa18 - 03:42

Witajcie kochani :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem. Od jakiegoś czasu źle się czuje, ale to pewnie od ciąży :) to już ponad 3 miesiąc także normalne, że czuję się troszkę inaczej. Nie mam ochoty na nic, wszystko mnie denerwuje, a poranne mdłości mnie wykańczają. Mam nadzieję, że niebawem to się skończy. 


Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować Cebuszkę Multi we wzór ,,szare kotki", którą jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy Ceba Baby. Ten produkt możecie zakupić w sklepie internetowy Producenta w cenie 98.40 zł. Jest to produkt wielofunkcyjny przeznaczony dla kobiet w ciąży, młodych rodziców i dzieci. Zastosowanie jest na prawdę spore. Duża, wygoda poducha sprzyjająca relaksowi, znacząco poprawia komfort funkcjonowania przyszłej mamy, później także maluszka. Cebuszka to jedyna w Polsce poduszka wypełniona mikroperłą styropianową o średnicy 0,5-1,5 mm, czyli drobnymi kuleczkami, które przesypują się pod wpływem zmiany ułożenia ciała, delikatnie masując, dbając o kręgosłup i samopoczucie. Cebuszka multi pomaga się wyspać i wypocząć, a kiedy maluch jest już na świecie, ułatwia karmienie - pozwala przyjąć wygodną pozycję i obciążyć kręgosłup. Moja Cebuszka została wykonana z materiału Jersey we wzrór Szare kotki. 


Myślę, że ten produkt ułatwi życie jak i codzienne obowiązki przyszłej mamie. Sprawi, że będziemy czuły się bardziej wypoczęte, zrelaksowane i odprężone. Polecam jej zakup z czystym sumieniem. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze