Wyprawka dla noworodka

By kkaarrcciiaa18 - 04:51

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem słoneczna, ale wietrzna. Taka pogoda mi odpowiada, jest w sam raz. Wczoraj zaczął się 15 tydzień mojej wspaniałej, drugiej ciąży. Dolegliwości jakie mi dopisują to mdłości oraz ból pleców i podbrzusza. Objawy jak na razie są znośne i moje ogólne samopoczucie jest bardzo dobre. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować produkty, które będą ważnym elementem wyprawki dla noworodka. Firma MAM przysłała mi ostatnio do przetestowania kilka fajnych rzeczy ( każdą rzecz opiszę Wam poniżej ). Te produkty idealnie uzupełnią wyprawkę dla mojego przyszłego maleństwa. 
Przy pierwszym dziecku również używałam produktów tej samej firmy i byłam bardzo zadowolona z ich użytkowania. Poniżej prezetuję Wam produkty.



Zestaw zawiera dwie przepiękne butelki o ciekawym jak i estetyczny wyglądzie. Pojemność jednej butelki wynosi 260 ml. Kolorowe obrazki na butelce sprawiają, że wygląda ona ciekawie i niepowtarzalnie, do wyboru są różne motywy. Butelka posiada odkręcane dno - pełna higiena ( innowacyjna budowa butelki ). Przepływ mleka jest spokojny i równomierny. Zawór w dnie butelki odprowadza powietrze ( system antykolkowy ). Zewnętrzna osłonka smoczka zapobiega wyciekaniu pokarmu ( ta zaleta jest dużym plusem ). Butelka jest prosta w użyciu i posiada funkcję samosterylizacji. Są to butelki idealne dla niemowląt przeznaczone od 1 dnia życia dziecka. Taki zestaw idealnie nadaje się na prezent dla malucha. 
Cena zestawu wynosi : 56.64 zł



Smoczek został zapakowany w plastikowe opakowanie. Ze względów higienicznych postanowiłam nie otwierać opakowania, aby smoczek się nie kurzył. Tych smoczków używałam przy pierwszym dziecku i z ich jakości jak i użytkowania byłam bardzo zadowolona. Smoczek przeznaczony jest dla noworodka od 0-2 miesięcy. Produkt posiada ergonomiczny kształt oraz ma lekką mini tarczkę. Jest delikatny dla skóry dziecka. Posiada również atrakcyjny design ( motywów do wyboru jest kilka ). Produkt prosty w użyciu. 
Cena produktu wynosi : 14.69 zł 



Nożyczki zostały umieszczone w ciekawym, plastikowym opakowaniu. Sam kształt jak i wygląd nożyczek zachęca do zakupu. Gama kolorystyczna dostępna jest w dwóch wariantach ( różowe lub niebieskie ). Nożyczki są bezpieczne dla skóry jak i paznokci, zarówno dla prawo jak i leworęcznych. Powierzchnia do cięcia wykonana jest ze stali nierdzewnej. Końcówki są zaokrąglone. Powierzchnia antypoślizgowa dla bezpiecznego chwytu. Rozmiar nożyczek ok. 10 cm. 
Cena produkty wynosi : 14.43 zł 



Aspirator do noska został umieszczony w plastikowym opakowaniu o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Produkt delikatnie i bezboleśnie usuwa wydzieliny z noska dziecka. Można używać go do małych nosków. Aspirator posiada silikonową główkę. Nie posiada ostrych, twardych krawędzi. Ergonomiczny, funkcjonalny i wyprofilowany kształt zapewnia wygodny chwyt. Można myć go w zmywarce. 
Cena produktu wynosi : 14.43 zł 


Myślę, że produkty firmy MAM są godne zaufania, polecenia jak i zakupu. Jestem wierna tej marce odkąd pamiętam i tak już zostanie na zawsze. Polecam Wam ją z czystym sumieniem. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze