KOCYK MINKY Z PODUSZKĄ MIDNIGHT BLUE I GWIAZDY OD TINY STAR

By kkaarrcciiaa18 - 03:28

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem bez poprawy. Cały czas jest pochmurno i szaro. Już nie mogę doczekać się pierwszego spaceru z synkiem. Chciałabym w końcu wiosnę, taką prawdziwą wiosnę. Dzisiaj mija 13 dzień jak mój synek jest po drugiej stronie brzuszka. Radzę sobie na prawdę dobrze i czuję się świetnie. Jestem taka szczęśliwa, że po raz drugi zostałam mamą. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Kocyk minky z poduszką, który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy Tiny Star. Taki zestawik możecie zakupić Tutaj w cenie 149.00 zł w różnych wzorach i kolorach do wyboru. 


Kocyk jest dwustronny w komplecie z poduszką. Jedna strona to mięciutka bawełna natomiast druga to niezwykle miły w dotyku polar minky. Wzór, który otrzymałam to minky granat i bawełna biała w granatowe gwiazdki. Kocyk wypełniony jest antyalergiczną włókniną silikonową grubości 1,5 cm. Nadaje się na cały rok, gdyż komplecik jest na prawdę bardzo gruby i ciepły. Świetnie sprawdzi się na letnie, chłodniejsze wieczory, wiosenne spacer i jesienno-zimowe drzemki. Idealny do wózka, łóżeczka oraz jako mata na podłogę czy trawę. 


Podusia może być płaska. Jest wypełniona włókniną silikonową o grubości 4 cm. Mogą z niej korzystać najmłodsze dzieci. Komplet prezentuje się rewelacyjnie. Jestem bardzo szczęśliwa, że to właśnie ja mam okazję go przetestować. Synek z chęcią w niej śpi, a w łóżeczku wygląda na prawdę cudownie. Idealnie dopasowany do wystroju pokoju moich chłopców. Gwiazdki to nasz motyw przewodni. 


Wybór w wzorach i kolorach jest przeogromny także każda mamusia znajdzie idealny produkt dla swojej pociechy. Produkty firmy Tiny Star pakowane są w bawełniane worki dzięki czemu nie uszkodzą się ani nie pobrudzą podczas transportu. 


Wymiary : 
Kocyk - 75 x 100 cm 
Poduszka - 30 x 40 cm
Materiał - 100% bawełna, polar minky, 100% poliester 
Wypełnienie - antyalergiczne, 100% poliester 
Uwagi - nie prasować na stronie minky. Nie stosować płynów do płukania ani wybielaczy. Prać w temperaturze 30 stopni. 


Zachęcam do obejrzenia oferty firmy Tiny Star :
Fanpage - KLIK
Sklep - KLIK

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze