JAK W PROSTY SPOSÓB NADAĆ MEBLOM ORYGINALNY I NIETYPOWY WYGLĄD ??

By kkaarrcciiaa18 - 23:50

Witajcie kochani :) 

W końcu udało mi się zakończyć remonty. Wszystko poszło po mojej myśli. Czekamy jeszcze tylko za kanapą narożną i wtedy będzie idealnie. 
Jak wiecie jestem zwolenniczką białych mebli i takie właśnie zamówiłam do mojego pokoju. Jednak czegoś mi ciągle brakowało !! Podczas zakupów w naszej słynnej Biedronce natknęłam się na Okleinę Meblową, która dostępna była w różnych wzorach i kolorach. Zakupiłam dwie rolki - gdzie jedna kosztowała tylko 5.99 zł.
Jak wcześniej wyglądały moje białe ( nowe ) meble możecie zobaczyć TUTAJ
Bardzo chciałam mieć nietypowy ale i oryginalny wygląd mebli. Chciałam mieć w końcu coś innego niż inni, i mam !! Udało mi się stworzyć meble eleganckie i z pazurem z motywem zebry. 


Naklejki na meble lub okna
+ łatwe do naklejenia
+ wytrzymałe
+ dostępne w wielu atrakcyjnych i uniwersalnych wzorach
+ wymiar: 67,5 x 200 cm


Do wyboru:
okleiny na meble: doskonałe do każdego rodzaju mebli, maskują niedoskonałości i uszkodzenia
folie: do wszelkich powierzchni szklanych i pleksi, np. okien lub kabin prysznicowych.


Jestem po prostu zachwycona nowym wyglądem moich mebli. Zostało mi jeszcze sporo okleiny więc kto wie może coś jeszcze uda mi się wykombinować :) 


A Wam jak się podoba ?? Dajcie znać w komentarzu. 


 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze