JESTEM SOBIE MAŁY MIŚ, ŚMIESZNY MIŚ !!

By kkaarrcciiaa18 - 22:44


Witajcie moi mili :)

Na zegarku 7:27 - poranek piękny i słoneczny. Igorek już w przedszkolu miło spędza czas z dzieciaczkami. Mąż śpi wraz z młodszym synkiem a ja wzięłam się za blogowanie.
Pisanie postów to moja pasja. Dzielenie się z Wami moim życiem codziennym to pewnego rodzaju hobby. Blogowanie jest dla mnie czymś innym. Czymś co sprawia, że z wielkim zamiłowaniem chcę tu być i wylewać swoje słowa właśnie w tym miejscu. Kocham to !! 


Uwielbiam pisać o swoim życiu, o tym z czym codziennie muszę się zmierzać, o tym co u mnie się dzieję i jak się czuję, jak rosną moje pociechy, jaką mamy pogodę, dosłownie o wszystkim. Czuję, że jesteście ze mną i czytacie moje wypociny. Taka rutyna sprawia, że gdy rano się budzę zawsze jestem nastawiona pozytywnie. Wystarczy szczery uśmiech moich dzieci i już tryskam energią. Lata lecą, a ja młodsza nie będę. Muszę korzystać z życia puki mogę, cieszyć się każdą chwilą zarówno tą dobrą jak i tą złą. 



Jedyne co nam pozostanie to piękne wspomnienia z tego okresu. Tego nikt nam nie zabierze, zawsze będą w naszych sercach aż do końca. 
Dzieci dorastają. Niebawem staną się zupełnie samodzielne. Ukończą szkołę, znajdą pracę oraz miłość swojego życia a ja ?? Zostanę sama w pustym domu wraz z mężem, ale już bez dzieci, bo one również będą pragnęły założyć własne rodziny. Tego z jednej strony się obawiam, ale wiem, że w głębi serca będą ze mną cały czas. Przecież mnie nie zostawią !! Zawsze będą gdzieś blisko, gdzieś niedaleko. W razie potrzeby pomogą, przytulą, dadzą buziaka. Takie są nasze dzieciaki. Dając im dużo miłości one będą czuły, że są kochane !! Dając im dużo uśmiechu na twarzy, będą czuły, że są radosne i szczęśliwe. Dając im piękne wspomnienia z dzieciństwa, one zapamiętają je do końca życia !! Zapamiętają NAS !! 


A teraz Wasza kolej. Opowiedzcie mi trochę o sobie, o swoim życiu. Jak to u Was wygląda ?? 



 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze