ORGANIZACJA W DOMU - WIOSENNE PORZĄDKI

By kkaarrcciiaa18 - 07:23

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście troszkę o organizacji w domu. Porządek to moje drugie imię. W moim mieszkaniu zawsze musi być czysto, nie zależnie od tego czy mam na to czas czy też nie. Staram się rozplanować dzień tak by na wszystko mi go starczyło. Jestem mamą dwójki chłopców i utrzymać porządek w mieszkaniu to dla mnie nie lada wyzwanie. 


Staram się by wszystko miało swoje stałe miejsce, wtedy jest o wiele łatwiej i szybciej, bo wiemy gdzie daną rzecz przyporządkować. Ostatnio podczas zakupów w Netto natknęłam się na fajne akcesoria do domu, które zdecydowanie przypadły mi do gustu i nie dlatego, że mają piękne kolory, ale dlatego że są praktyczne i poręczne. 


Postanowiłam zakupić jeden duży metalowy pojemnik, trzy mniejsze oraz trzy szklane do przypraw. Takie gadżety bardzo fajnie prezentują się na kuchennych półkach i wygląda to na prawdę estetycznie. 


Ja wpadłam jeszcze na jeden fajny pomysł - nazwy produktów. Wydrukowałam je i przykleiłam na pojemniczki. Każdy produkt ma swoje stałe miejsce i od razu wiem gdzie po dany produkt sięgnąć nie tracąc przy tym dodatkowego czasu. 


 Zakupiłam również organizer na bibeloty ( bransoletki, kolczyki czy pierścionki ) do mojego pokoju. Ma piękne kolorki i również jest praktyczny i bardzo użyteczny. Uwielbiam takie domowe gadżety jak i ład w całym domu. Dom jest moją wizytówką i jeżeli jest w nim czysto, atmosfera jest o wiele milsza. 


Cennik :
Duży pojemnik metalowy - 10.00 zł 
Mniejszy pojemnik metalowy - 8.00 zł 
Pojemniczek szklany - 2.99 zł 
Organizer - 9.99 


Zachęcam do odwiedzenia sklepu ,,Netto". Znaleźć w nim można na prawdę wiele ciekawych i tanich produktów. Asortyment jest przeogromny także każdy z pewnością znajdzie idealny produkt dla siebie.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze