PIELUSZKI JEDNORAZOWE DADA 2 Z BIEDRONKI

By kkaarrcciiaa18 - 23:34

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam najtańsze, ale moim zdaniem najlepsze Pieluszki Jednorazowe Dada w rozmiarze 2, które jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy Jeronimo Martins Polska. Pampersy te możecie zakupić jedynie w sklepach sieci Biedronka. Koszt za paczkę, która posiada 78 szt. pieluszek to 29.99 zł. 


Używałam je przy pierwszym dziecku, dlatego przy drugim także je używam. Tak jak wspominałam powyżej moim zdaniem są najlepsze i niezastąpione. Nie przeciekają co jest dla mnie bardzo ważne. Na początku zakupiłam paczkę pieluch jednorazowych firmy Pampers i bardzo się na nich zawiodłam. Co druga pielucha mały był mokry od pasa aż po same plecy. Czy dobra firma oznacza też dobry produkt ?? Chyba nie zawsze. Tańsze może okazać się o wiele lepsze niż droższe. Ja już się o tym przekonałam i z czystym sumieniem mogę je polecić każdej przyszłej mamie. Rzepy trzymają się bardzo dobrze, pieluszka jest dopasowana do ciała. Nie podrażnia ani nie uczula skóry dziecka. Nie powoduje odparzeń. Dla mnie niezastąpione !! Jestem bardzo zadowolona z ich użytkowania. 


Dla mnie nr 1 !!! Najlepsze, najtańsze, wydajne i przede wszystkim dopasowują się do ciała dziecka. Nie przeciekają !!!! 


Zapraszam do odwiedzenia strony sklepu :
KLIK 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jaki śliczny :) a ta minka na końcu boska:) Pieluszki dada też używam od samego początku a moja córcia za tydzień kończy 4 miesiące i są świetne:)

    OdpowiedzUsuń