DIY - OZDOBY DO POKOJU DZIECIĘCEGO

By kkaarrcciiaa18 - 03:12

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać jak w prosty sposób możecie wykonać oryginalną dekorację do pokoju dziecięcego. Jesteście ciekawi ?? To zaczynamy !!


U mnie w domu jest pełno różnorodnych, pustych ramek na zdjęcia więc pole do popisu mam ogromne. Takie ramki możecie kupić wszędzie !! Na stronach internetowych znalazłam wiele ciekawych, kolorowych obrazków, które później wydrukowałam, dopasowałam do ramki i umieściłam obrazek w danym miejscu. Posiadam trzy ramki o wymiarach 10x15 oraz trzy ramki o wymiarach 20x25. Zrobiłam więc z nich mały kolaż na ścianie. 


Efekt możecie zobaczyć na zdjęciach. Kilka minut roboty i gotowe, a synek zadowolony i szczęśliwy, że w jego pokoju wiszą na ścianie kolorowe obrazki. Wygląda to obłędnie !! 


A czy Wy lubicie robić własnoręczne DIY ?? 
Pochwalcie się swoimi pracami :) 
Kto wie może kiedyś z nich skorzystam ??  

 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze