5 URODZINY IGORKA !!

By kkaarrcciiaa18 - 06:46

Witajcie kochani :) 

Jak zapewne wiecie 30 lipca ( sobota ) mój synek skończył 5 lat !! Nie miałam zbytnio czasu by prędzej napisać ten post. Mam teraz tak dużo spraw i rzeczy na głowie, że nie mam kiedy usiąść do komputera. 
Mój synek stał się 5 latkiem. Urodzinki wyprawiłam mu w United Chicken. Było na prawdę bardzo wiele atrakcji, uśmiechu i radości. Synek był zadowolony z każdej małej drobnostki, w sumie się nie dziwię, w końcu to był jego najważniejszy dzień. Tort wykonany był z marcepanu z postaciami z bajki Angry Birds. Totalny hit tego roku. 
Poniżej relacja w postaci zdjęć.


Szczerze jestem bardzo zadowolona, że właśnie tam wyprawiłam synkowi urodzinki. Obsługa była bardzo miła. Na miejscu pojawiła się również opiekunka, która przez całe 2 godziny zajmowała się dzieciakami. Koszt to 25.00 zł od osoby - oczywiście solenizant nic nie płacił. W tej kwocie pojawił się wystrój, oddzielna sala, zabawa w labiryncie i w kulkach, różnego rodzaju słodkości, frytki i polędwiczki, napoje itp. 


Każdego roku synek miał wyprawiane urodzinki w domku. Stwierdziłam, że nowe miejsce sprawi dzieciakom wiele radości i uśmiechu na twarzy. 
A wy gdzie najczęściej wyprawiacie urodziny swoim pociechom ?? 



 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze