ASTRID BABY OLEJEK DO CIAŁA DLA DZIECI

By kkaarrcciiaa18 - 02:52

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem ostatnio mnie dobija. Mam tyle rzeczy na głowie, że po prostu nie wyrabiam. Sprawy związane ze ślubem już zapięte na ostatni guzik, zostały tylko najważniejsze formalności. Do ślubu zostało tylko 12 dni !!! Boże czym bliżej tym gorzej się boję. Ale jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że wszystko pójdzie według mojego planu. Dzisiaj pierwsza wizyta u kosmetyczki - zabieg na twarz z kwasami, regulacja i henna brwi. Oby wszystko było ok. A kto z Was w tym roku bierze ślub ?? 
 W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować wyjątkowy Olejek do ciała dla dzieci firmy Astrid Baby, który zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej perfumerii internetowej Notino w cenie 11.09 zł. 


Olejek został umieszczony w plastikowej butelce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 200 ml. Konsystencja gęstawa o przezroczystej barwie. Zapach bardzo delikatny i przyjemny dla nosa. Produkt nie podrażnia skóry dziecka, nie uczula i nie wysusza - wręcz przeciwnie intensywnie nawilża. Skóra po zastosowaniu staje się miękka i przyjemna w dotyku, a do tego cudownie pachnie. Aplikacja bardzo prosta i szybka. Produkt jest bardzo wydajny i trwały. Polecam go wszystkim mamom, tym obecnym jak i tym, które wyczekują narodzin swojego dziecka. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ idealnie gęstawa konsystencja 
+ przyjemny i delikatny zapach 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ odpowiednio nawilża skórę dziecka 
+ nie uczula 
+ nie podrażnia 
+ nie wysusza 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak


A czy Wy mieliście już okazję poznać produkty właśnie tej firmy ?? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami :) jestem bardzo ciekawa Waszych relacji. 
Kochani zachęcam Was do komentowania jak i obserwowania bloga. Każdy komentarz, każda wasza rada jest dla mnie na wagę złota. Mam nadzieję, że moje posty, recenzje i opinie produktów bardzo wam się podobają ?? Pamiętajcie, że to właśnie dzięki Wam się cały czas rozwijam i to dla Was tutaj jestem. 


 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze