DTANGLER KIDS SZCZOTKA DO WŁOSÓW DLA DZIECI

By kkaarrcciiaa18 - 00:37

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, widać że nadeszła jesień. Na dworze robi się coraz chłodniej. U mnie kolejna nocka nie przespana, Natanek ząbkuje !! Muszę przyznać, że strasznie przechodzi ten okres. Wysoka temperatura, ciągły płacz, wymioty - nawet bujanie na rękach już nie pomaga. Jestem taka zmęczona i nie do życia że szok, ale cóż taka macierzyńska kolej rzeczy. Mam nadzieję, że dzisiaj będzie troszkę lepiej bo ta nocka była moją pierwszą i chyba najgorszą.
Dzisiaj obchodzimy Święto Wszystkich Świętych. To ważny dzień w naszym życiu. Co roku chodzę na cmentarz by odwiedzić najbliższych i zapalić im znicz. Taka tradycja sprawia, że na duszy robi się lżej i mamy również okazję aby w duchu porozmawiać z bliskimi.


W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Szczotkę do włosów przeznaczoną dla dzieci Dtangler Kids, która posiada nietypowy kształt i bardzo słodki wygląd. Zakupiłam ją jakiś czas temu w mojej ulubionej perfumerii internetowej Notino w cenie 19.30 zł.
Dtangler to marka profesjonalnych szczotek do włosów, nawiązująca do rewolucyjnych, popularnych i wielokrotnie nagradzanych szczotek Tangle Teezer, używanych w najlepszych salonach fryzjerskich na całym świecie. Historia tych cudownych szczotek rozpoczęła się w chwili, gdy młody londyński fryzjer i kolorysta Shaun P. uświadomił sobie, że podstawą właściwej pielęgnacji włosów i doskonałej stylizacji są dobrze rozczesane włosy. Właśnie dlatego Shaun P. zaprojektował także szczotkę, która oprócz doskonałego rozczesania włosów zapobiegała również ich ewentualnym uszkodzeniom podczas czesania. Tajemnica nadzwyczajnych szczotek Dtangler tkwi w specjalnym układzie włosia, a teraz także w innowacyjnym kształcie szczotki, która dzięki ergonomicznemu uchwytowi jest niezwykle wygodna w użyciu. Szczotki Dtangler są nie tylko funkcjonalne, ale także idealnie leżą w ręku, ułatwiając codzienne czesanie.


Taka szczotka idealnie nada się na prezent dla małej księżniczki, gama wzorów jest ogromna. Każdy z pewnością znajdzie odpowiednik dla swojej pociechy. Tej szczotki nie zamieniłabym na nic innego. Jest moim tegorocznym hitem i jak już zapewne wiecie posiadam szczotek aż trzy. Każda inna, każda o innym kształcie i każda ma inny wzór. 
Polecam te szczotki z czystym sumieniem, są warte uwagi, zakupu i polecenia !!!




 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. ja jakoś nie rozumiem szału na TT . kupiłam i jakoś bez zachwytu .
    nie wiem czy wersja dla dzieci będzie lepsza. moja ma włosy kręcone i kupowałam jej szczotkę z jakiegoś tam włosia u fryzjera i szczotka jest miękka i pięknie jej włosy rozczesuje nie wyrywając ich, a przy TT mi się do zdarzało .

    OdpowiedzUsuń