PALETA CIENI DO POWIEK RE-LOADED MAKEUP REVOLUTION

By kkaarrcciiaa18 - 02:04

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować cudowną Paleta cieni do powiek marki Makeup Revolution, którą zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej perfumerii internetowej Notino za 20.79 zł.


Cienie zostały umieszczone w plastikowej palecie o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 16,5 g. Marka ta posiada szeroką gamę kolorystyczną palet, także każdy znajdzie odpowiednie kolory dla siebie. Aplikacja jest bardzo prosta i szybka. Cienie są bardzo dobrze na pigmentowane, nie osypują się, są trwałe i nie łamią na powiece. Ten produkt pozwala stworzyć makijaż na każdą okazję. Cena jest bardzo przystępna i kusząca. Polecam, jedna z moich ulubionych paletek ...


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajne i trwałe 
+ szeroka gama kolorystyczna 
+ prosta i szybka aplikacja 
+ dobra pigmentacja 
+ nie osypują się 
+ nie łamią na powiece 
+ makijaż na każdą okazję 
+ kusząca cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziaki :) 


 

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ładna paleta, w mojej kolorystyce. fajne cienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się super paletka z ekstra kolorami. Znalazłam ją w dobrej cenie tutaj https://horex.pl/makeup_revolution.html i od razu zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń