Grey + Cornflower blue

By kkaarrcciiaa18 - 22:18



Witajcie kochani ;)

Pogoda za oknem ponura, szara i przygnębiająca, a myślałam, że będzie już pięknie. Dziś na blogu stylizacja w wykonaniu mojego synka Igora. Zapewne widzieliście ją już na moim blogu modowym, ale stwierdziłam, że tematycznie bardziej będzie pasowała tutaj. Jeansowe spodnie z dziurami połączyłam z szarą bluzą z elementami materiału w kratkę. Do tego zestawienia dobrałam również niebieskie adidaski oraz kolorową kamizelkę. Nie mogło zabraknąć również kompletu wiosennego w postaci czapki i kominu. Mam nadzieję, że taka wiosenna propozycja dla malucha przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam i życzę Wam miłego tygodnia. 


Kamizelka - Prezent / Bluza - Pokusa / Spodnie - SH/ Buty - Pokusa / Czapka i Komin - WinterShop

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze