PRODUKTY DLA DZIECI FIRMY ZIAJA - WISH LISTA

By kkaarrcciiaa18 - 00:44

Witajcie kochani :) 

Dzisiaj zaprezentuję Wam kilka produktów firmy Ziaja Baby, które przeznaczone są dla małych dzieci od urodzenia. Czytałam na ich temat wiele pozytywnych opinii, dlatego podczas najbliższych zakupów w mojej ulubionej perfumerii internetowej Notino zakupię kilka z nich do wypróbowania. Mam nadzieję, że te produkty mnie nie zawiodą, a wręcz przeciwnie zyskają moje zaufanie. Na polskim rynku znajdziemy wiele różnych marek i wiem z własnego doświadczenia, że podczas zakupów trudno się zdecydować. Jedne przyciągają wyglądem a inne odpychają ceną. Ja zawsze mówię i będę to powtarzać, że na dzieciach się nie oszczędza !! To właśnie ich dobro i zdrowie jest przecież najważniejsze. My jako mamy dbamy o to, aby nasze dzieci były szczęśliwe i radosne. Z każdym dniem widzę, że mój synek rośnie jak na drożdżach, a gdy obdarowuje mnie codziennymi uśmiechami to serduszko zaczyna mocniej bić ze szczęścia. Poniżej przedstawiam kilka fajnych produktów dla naszych pociech. 

Moja Wish Lista : 
2. Kojący krem dla dzieci z pantenolem
3. Krem dla dzieci od urodzenia 
4. Maść przeciw odparzeniom 
5. Olejek do ciała dla dzieci od urodzenia 
6. Olejek do kąpieli dla dzieci od urodzenia 



Kilka słów o firmie : 
Wspaniałe kosmetyki Ziaja istnieją na rynku już ponad 20 lat. Założycielem tej polskiej marki był farmaceuta, Zenon Ziaja, który postanowił tworzyć kosmetyki naprawdę wysokiej jakości, które będą działać korzystnie na skórę, a jednocześnie będą przystępne cenowo dla wszystkich kobiet.Kosmetyki Ziaja bogate są w aktywne składniki naturalne, jak np. kozie mleko, róża, jaśmin, ogórek, nagietek, aloes, rumianek czy masło kakaowe. Składniki te są niezwykle naturalne dla skóry każdej kobiety, więc skóra „potrafi z nimi pracować“. Dobroczynna siła składników naturalnych pomaga skórze w samoczynnej regeneracji. Marka Ziaja ma niezwykle bogatą ofertę, która obejmuje m.in. kremy na dzień i na noc, preparaty oczyszczające, maseczki regenerujące i nawilżające, kosmetyki przeciwzmarszczkowe, mleczka do ciała i żele pod prysznic. Z kosmetykami Ziaja wzmocnisz swe naturalne piękno i podarujesz skórze wszystko, czego potrzebuje, by wyglądać promiennie i zdrowo!

  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Chyba troche w zlej kolejnosci podpisalas

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś zawsze omijałam te produkty nie wiem czemu ... chyba czas najwyższy sprawdzić je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa bardzo dobre. przy dziecku nalezy omijac produkty johnsson baby, bo strasznie uczulaja. nawet sama polozna mi ich odradzała i zainwestowalam w nivea baby. a pozniej wlasnie w ziaja.

      Usuń
  3. ZIAJA to bardzo dobra firma. jak córcia miała ciemieniuche na poczatku olejkowalam jej glowe, nakladalam czapke, mylam, wyczesywalam i nic. poszlam do apteki i pan mi polecil olejek na ciemieniuche z ziaja. 2-3 tygodnie i klopot sam zniknal. nie musialam nawet wyczesywac. ani sladu i problem sie juz nigdy nie pojawil.
    pisalam o tym olejku na swoim blogu . ;)

    teraz uzywam dla corki szamponu z ziaja i jestem bardzo zadowolona. jeszcze jej myje wlosy szamponem z babydream . :)

    OdpowiedzUsuń