ARTYKUŁY DEKORACYJNE DO MIESZKANIA

By kkaarrcciiaa18 - 09:17

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam mnóstwo artykułów dekoracyjnych do mieszkania, które udało mi się zakupić w atrakcyjnych cenach na wyprzedaży -70%. 
Te wszystkie artykuły kupiłam dosłownie za grosze. 
Po naszym weselu planuję remont mieszkania dlatego nowe artykuły dekoracyjne idealnie dopełnią nasze wnętrze. Wybieram dekoracje w kolorach stonowanych - pudrowy róż, róż, biel, czerń i szarość. Chcę aby moje mieszkanie było przytulne i żeby w nim panowała miła atmosfera. 

Oto moje dekoracje, które kupiłam za grosze i zapłaciłam za nie niecałe 70.00 zł. 


Podobają Wam się moje zdobycze ?? Opłacało się co nie ??
Która najbardziej przypadła Wam do gustu ?? 

 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze