WYMARZONY POKÓJ MOICH MALUCHÓW

By kkaarrcciiaa18 - 04:16

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Pokój dla moich dzieci. Bardzo starałam się aby każdy detal był wykonany idealnie. Niebawem na świat przyjdzie mój drugi synek i z tego powodu właśnie chciałam, aby pokój moich maluchów wyglądał jak z bajki. To już 35 tydzień ciąży, a czas leci mi na prawdę szybko. Skoro wyremontowałam cały pokój i wszystko to zrobiłam samodzielnie, postanowiłam również kupić dzieciom nowe meble, które idealnie pasują do wnętrza. Wszystko wyszło po mojej myśli tak jak właśnie chciałam. Mam nadzieję, że pokoik dziecięcy przypadnie Wam do gustu i zainspirujecie się nim. 
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. 


KULE COTTON BALLS - MAMA SZYJE
ŁÓŻECZKO DZIECIĘCE - PIĘTRUS 
ŁÓŻKO - ALLEGRO 
STOLIK/KRZESEŁKO - AMICUS 

  • Share:

You Might Also Like

9 komentarze