KOMPLET KOCYK + PODUSZKA OD WIKTORIOWELOVE

By kkaarrcciiaa18 - 06:25

Witajcie moi kochani :) 

Dzisiaj jest sobota, bardzo nudna sobota. Pogoda za oknem nam niestety nie dopisuje - jest szaro, buro i deszczowo. Taka pogoda najbardziej mnie dobija. Termin porodu zbliża się dużymi krokami. Zostało jeszcze 11 dni !!! Czym bliżej tym bardziej się boję. 
Torba do szpitala w pełni przyszykowana, w razie gdyby się zaczęło mam wszystko w jednym miejscu dzięki czemu o niczym nie zapomnę. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować cudowny Komplet dla mojego maleństwa, który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Wiktoriowe Love. Komplet składa się z dwóch części, kocyka oraz podusi. 


Kocyk jak i podusia zostały wykonane z wysokiej jakości materiału. Na jednej stronie piękne, kolorowe postacie z bajki Disneya, na drugiej zaś mięciutki i milutki materiał minky. Komplet idealnie współgra kolorystycznie z pokojem moich maluchów co mnie bardzo cieszy, ponieważ lubię gdy wszystko idealnie do siebie pasuje. 


Komplecik jest bardzo wygodny, ciepły i przede wszystkim każdy detal jest szczegółowo i dokładnie wykonany. Zestaw prezentuje się rewelacyjnie i jestem pewna, że każda przyszła mamusia chciałaby taki posiadać dla swojej pociechy.


Zapraszam do odwiedzenia stron Wiktoriowe Love :
Fanpage - KLIK 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze