CIASTECZKA OD DEKORATORNI CIASTEK

By kkaarrcciiaa18 - 08:01

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować cudowne wypieki, w których po prostu zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Te wypieki to piękne, ręcznie dekorowane ciasteczka. Otrzymałam je w ramach współpracy od firmy Dekoratornia Ciastek za co bardzo dziękuję. 


Nigdy, ale to nigdy nie widziałam piękniejszych wypieków. Te są tak piękne, że aż żal mi po prostu zjeść. Pani Barbara tworzy cudowne ciasteczka, które są niebanalne, oryginalne i wyjątkowe. Nadają się na wiele różnych okazji i okoliczności. Zapakowane są w piękne kartonowe pudełeczko z przeuroczą kokardką. Mogą stanowić również piękną dekorację stołu ale i nie tylko. Ciasteczka będą wspaniałym podarunkiem dla Waszych znajomych, przyjaciół, rodziny czy też partnera/partnerki. Zaskocz swoich ukochanych i bliskich nietypowym drobiazgiem, który na pewno przyniesie im wiele radości i uśmiechu na twarzy. Pani Barbara piecze przeważnie pierniki na prawdziwym miodzie. Na specjalne zamówienie piecze również kruche, waniliowe ciasteczka. Dekoracje na ciasteczkach są wykonywane lukrem królewskim oraz innymi elementami zdobniczymi ( brokat, farby pisaki spożywcze ). Ciasteczka wykonywane są w 100% ręcznie.

Ciasteczka Walentynkowe :


Ciasteczka na Chrzest / Dziecięce : 


Cena ciasteczek jest ustalana indywidualnie. Zależy ona od wielkości ciasteczek, skomplikowania wzoru, ilości kolorów lub innych czynników. 

Ciasteczka okolicznościowe :
- chrzest i komunia 
- dla dzieci
- rozmaitości na każdą okazję 
- ślubne 
- romantyczne 
- świąteczne 

Koniecznie zajrzyjcie na stronki Pani Barbary :
Fanpage - KLIK
Strona - KLIK 

Jestem pewna, że zakochacie się w tych wypiekach tak samo jak ja !! Polecam !!

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze