Zestaw pielęgnacyjny Laura Zebra Szara firmy Ceba Baby

By kkaarrcciiaa18 - 10:19

Witajcie kochani :) 

Pogoda za oknem ostatnio bardzo nam dopisuje. Jest słonecznie, ciepło i bardzo przyjemnie, taką pogodę lubię najbardziej. Jak wiecie jestem już w 13 tygodniu ciąży, a maleństwo rośnie jak na drożdżach. Boję się wejść na wagę i sprawdzić ile przytyłam, bo sądząc po tym ile jem na pewno sporo. Dolegliwości żadnych jak na razie nie mam prócz porannych mdłości, ale to aż tak bardzo mi nie przeszkadza - czuję się po prostu znakomicie. Brzuszek mam już bardzo duży jak na 3 miesiąc, ale to pewnie dlatego, że jestem bardzo szczupła. 
Firmy ostatnio postanowiły o mnie zadbać, jak już wiecie otrzymałam sporo pięknych produktów ( kocyki, poduszki, akcesoria itp.) w ramach współpracy za co bardzo dziękuję. Cieszę się, że wyprawka dla mojego maluszka będzie wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. 


Wracając do tematu dzisiaj chciałam Wam zaprezentować wyjątkowy Zestaw Pielęgnacyjny dla dziecka Laura - Zebra Szara, który otrzymałam od firmy Ceba Baby w ramach współpracy. Taki zestaw możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie 270.60 zł. 


W skład zestawu pielęgnacyjnego Laura wchodzą: przewijak, wanienka dla dziecka z wężykiem do odprowadzania wody oraz półeczki na akcesoria. Wszystkie elementy umieszczone są na drewnianym stelażu, dzięki czemu znajdują się na wygodnej dla rodzica wysokości. Na dwóch półkach można pomieścić większą ilość akcesoriów. Zestawy pielęgnacyjne Ceba Baby są elementem kolekcji, co pozwala skompletować wyprawkę w jednym wzorze i kolorze. Produkt wykonany jest z wysokiej jakości materiału, jest solidny, wydajny i trwały. Taki produkt to dla mnie wielka pomoc, ponieważ wszystko mogę mieć w jednym miejscu i zawsze pod ręką. W najbliższym czasie planuję kupić jakieś fajne dekoracyjne koszyczki do kosmetyków, na akcesoria i na pampersy. Zapewne zaprezentuję je na blogu w niedalekiej przyszłości. Zachęcam Was do obejrzenia asortymentu w sklepie Ceba Baby, znaleźć tam można wyjątkowe produkty dla mamy jak i maluszka. Polecam z czystym sumieniem. 


  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Wyglada swietnie :) ja rowniez spodziewam sie maluszka ale dopiero 8tydz :) mozesz odezwac sie na priv jesli chcesz. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego dla Cb i malenstwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że post jest z 2015, ale mam nadzieję, że nadal aktualny :)
    Chciałabym sie dowiedzieć jak sprawdziło się u Pani użytkowanie tego zestawu, czy posiadał on może jakieś wady? Czy wanieńkę można zdjąć z tego stelaża w razie potrzeby?

    Proszę o odpowiedź, nawet prywatnie na e-mail moze być, bo naprawdę jestem ciekawa czy dobrze się użytkowało ten mebelek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc, rówież będę wdzięczna za informację, czy jestes zadowolona z tego mebelka. Widziałam go dzisiaj w sklepie i spodobała mi się jego funkcjonalnosć, ale czy rzeczywiscie jest taki praktyczny na jaki wygląda? (jedynie bym zdemontowała kółka)

    OdpowiedzUsuń