KĄPIEL - WIECZORNY RYTUAŁ

By kkaarrcciiaa18 - 05:38

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza - ciągle szaro, buro i deszczowo. Jak ja nie lubię takiej psiej pogody. W dzisiejszym poście opiszę Wam Wieczorny Rytuał mojego malucha czyli kąpiel. Czy wasze dzieciaki też uwielbiają się pluskać w wodzie ?? Mój ma na punkcie kąpieli bzika. Mógłby w wannie przesiadywać godzinami. 


Podstawowymi produktami, których używam codziennie do kąpieli mojego synka to oczywiście płyn do kąpieli, który musi się bardzo dobrze pienić, bo mój szkrabek uwielbia, gdy w wannie jest mega dużo piany. Drugim produktem jest gąbka ( mała i poręczna ) przeznaczona specjalnie dla dzieci. Najlepsze są z nadrukami np. postacie z bajek. U nas ostatnio zawitały ,,Pingwiny z Madagaskaru". Synek uwielbia tę gąbkę i nie wyobraża sobie bez niej kąpieli. Gąbka jest miękka i przyjemna dla ciała dziecka. Nie podrażnia i idealnie oczyszcza ciało malucha. Jest mała, poręczna i przede wszystkim kolorowa, co sprawia, że synek bardzo często po nią sięga. Poniżej fotorelacja z kąpieli mojego szkrabka. Pozdrawiam i buziaki.


Zachęcam do odwiedzenia stron Lula Family :

Fanpage - KLIK 
Sklep - KLIK

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Mój Fabian na początku , jeszcze jak miał 2 latka kochał się kąpać . Ale teraz skończył 3 ucieka i nie chce , bo strasznie nie lubi mycia głowy :)
    Niewiem kiedy znowu zacznie uwielbiać kąpiele jak kiedyś gdy był malutki i jeszcze mało rozumiał

    OdpowiedzUsuń