MAM BABY GRYZAK DLA NIEMOWLĄT MAM COOLER 4+

By kkaarrcciiaa18 - 00:54

Witajcie kochani :)

Święta, święta i po świętach. Po gromkim leniuchowaniu wracam do żywych. 
Jak minęły Wam Święta ?? U mnie zleciały dość szybko ale w przyjemnej i miłej atmosferze.
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Gryzak dla niemowląt MAM Cooler od 4 miesiąca życia, który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy MAM Baby. Gryzak możecie zakupić TUTAJ w różnych kolorach i wzorach w cenie 31.23 zł 


Gryzak jest zabawką, która łagodzi ból towarzyszący podczas wyżynania się ząbków. Posiada ortodontyczny kształt oraz wyjątkową konstrukcję. Specjalne zagłębienia w uchwycie ułatwiają dziecku trzymanie gryzaczka. Jest prosty w użyciu i łatwy w utrzymaniu czystości. Po schłodzeniu utrzymuje niską temperaturę przez bardzo długi czas. Gryzaczek ma trzy różne powierzchnie do gryzienia. Idealny na prezent dla maluszka. 


Synek uwielbia ten kolorowy gryzaczek. Jest wielkim miłośnikiem zwierzątek. Widać, że kolorystyka bardzo przypadła mu do gustu, a słodki nadruk w postaci pingwinka sprawia, że Natanek sięga po niego z wielką radością i chęcią. 


Zachęcamy do odwiedzenia stron Producenta :
Sklep - KLIK
Facebook - KLIK

A czy Wasze maluszki posiadają już jakieś produkty tej firmy ?? 



 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze