MAM BABY MISKA DLA NIEMOWLĄT MAM FEEDING BOWL + ŁYŻECZKI Z OSŁONKĄ MAM SPOON & COVER

By kkaarrcciiaa18 - 04:12

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Miseczkę dla niemowląt Feeding Bowl oraz Łyżeczki z osłonką Spoon & Cover, które jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy MAM Baby


Oba te produkty spisują się na medal !! Dlaczego ?? Bo mój synek bardzo je uwielbia co świadczą poniższe zdjęcia. Wykonane są z wysokiej jakości materiałów z dbałością o każdy szczegół. Wyprodukowane z myślą o najmłodszych. Łatwe w utrzymaniu czystości. Posiadają estetyczny wygląd i żywe kolory. Jak widzicie te produkty mają same zalety !!


Miseczka : 
Idealnie podzielone porcje, szczelne zamknięcie i wygodna rączka, to właśnie nowa miseczka MAM Feeding Bowl! Dwie oddzielne przegródki. Lekka i łatwa w trzymaniu, także jedną ręką. Idealna do przechowywania oraz poza domem.
Koszt - 34.19 zł 


Łyżeczki 
Samodzielna nauka jedzenia to wyzwanie zarówno dla dzieci jak i rodziców. Podejmij to wyzwanie wraz z zestawem MAM Spoon and Cover

Koncepcja 2 kroków:
1.Karmienie i wspólne trzymanie
2.Dzieci uczą się jeść samodzielnie

Łyżeczki posiadają czujnik temperatury - główka zmienia kolor, gdy jedzenie jest zbyt gorące
Miejsca antypoślizgowe — bezpieczne i wygodne w trzymaniu. Niewielka osłonka w higieniczny sposób oddziela wykorzystane i czyste łyżeczki. 
Koszt - 31.59 zł 


Zachęcam do odwiedzenia stron Producenta :
Sklep - KLIK
Facebook - KLIK 

 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze