PIELUSZKI JEDNORAZOWE DADA MAXI 4

By kkaarrcciiaa18 - 00:49

Witajcie moi kochani  :)

Jak wiecie od pewnego czasu używamy z synkiem pieluszki jednorazowe o rozmiarze 4, ponieważ 3 zrobiły się już trochę ciasne. Pieluszki Dada otrzymałam w ramach współpracy od firmy Jeronimo Martins Polska. Możecie je zakupić w każdej Biedronce w cenie 29.99 zł/opakowanie.


Pierwszą rzeczą, która przykuła moją uwagę jest nowy design. Wygląd zdecydowanie zmienił się na lepsze. Pieluszki są kolorowe, ładne i mięciutkie w dotyku. Ich użytkowanie to czysta przyjemność. Test elastyczności wypadł w naszym przypadku bardzo pozytywnie. Pieluszki idealnie dopasowują się do pupki dziecka, ponieważ mają rozciągliwe boczki. Te pieluszki dają Natankowi nieograniczoną swobodę ruchu. 


Pieluszki bardzo dobrze wchłaniają wilgoć, przez co nie martwię się, że w nocy moje dziecko obudzi się obsiusiane od góry do dołu. A co z przykrym zapachem wydobywającym się z pieluszki ?? Otóż nic, nie ma go !! To było dla mnie bardzo pozytywne zaskoczenie. Marka Dada to zdecydowanie najlepsza marka na rynku, która w swojej ofercie posiada bardzo dobre jednorazowe pieluszki dla maluszka. Cena również jest przystępna jak i atrakcyjna. 
Jestem mamą dwójki chłopców i zdecydowanie mogę Wam polecić ten oto produkt. 
Jestem pewna, że będziecie z niego zadowolone tak samo jak ja. 


Zachęcam Was kochani do obserwowania bloga jak i wyrażania swoich opinii w komentarzu. 
Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia kochani.
Buziaki :****


 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. U nas tylko Dada, bardzo fajne pieluszki ;) Mały niestety jak jeszcze był malutki dostał uczulenia po pieluszkach od Pampers. Dada spisują się super!

    OdpowiedzUsuń