MAM BABY BUTELKA DLA NIEMOWLĄT MAM TRAINER 220 ML

By kkaarrcciiaa18 - 05:39

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Butelkę dla niemowląt Mam Trainer o pojemności 220 ml, którą otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy Mam Baby.
Butelkę możecie zakupić TUTAJ w cenie 34.99 zł. 


Dzięki MAM Trainer przejście z karmienia piersią lub butelką, na kubek jest niezwykle łatwe. Ergonomiczny kształt butelki treningowej pasuje do małych rączek dziecka, a antypoślizgowe uchwyty umożliwiają jej trzymanie. Butelka jest przeznaczona dla dzieci od 4 miesiąca życia.


Symetryczny ustnik niekapek z Jedwabistego silikonu MAM ułatwia przejście między ssaniem, a równomiernym piciem – dzięki wbudowanej funkcji niekapka dziecko samo kontroluje przepływ płynu. 94% dzieci akceptuje smoczek niekapek MAM dzięki jego jedwabiście miękkiej powierzchni oraz wyjątkowemu, płaskiemu kształtowi. W dotyku jest delikatny, jak skóra mamy. Osłonka nie tylko chroni smoczek przed zabrudzeniem - dzięki wbudowanej skali może także służyć, jako miarka. Ułatwia odmierzanie nawet najmniejszych ilości płynu! Idealna poza domem - dzięki praktycznej budowie butelka sprawdza się nawet podczas dynamicznych zabaw dziecka poza domem.


Plusy : 
+ Jedwabiście miękka, silikonowa powierzchnia
+ Symetryczny kształt
+ Niekapek – nie trzeba wkładać i wyjmować blokady
+ ergonomiczny kształt butelki 
+ łatwa w utrzymaniu czystości
+ miarka 
+ idealna poza domem


Zachęcam do odwiedzenia stron Producenta :
Sklep - KLIK
Facebook - KLIK


 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze