METAMORFOZA MOJEJ KUCHNI CZYLI JAK TAŃSZYM KOSZTEM ZROBIĆ GENERALNY REMONT

By kkaarrcciiaa18 - 11:41

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam Metamorfozę mojej kuchni, którą udało mi się wykonać w dwa dni. Do nowego mieszkania przeprowadziliśmy się ok. roku temu. Meble, które znajdowały się w kuchni były robione pod wymiar dlatego nie mogliśmy ich niestety wymienić. Po upływie tak długiego czasu wpadłam na pomysł jak tanim kosztem mogę odnowić moją kuchnię i sprawić aby całość wyglądała estetycznie z nutką elegancji i nowoczesności. Stara kuchnia przerażała mnie swoimi barwami, nieodpowiednim doborem kolorów, nudą. W najbliższych dniach będę malowała również płytki na biało oraz ściany na szary kolor. Całość moim zdaniem będzie zgrana i stonowana.  

PRZED 


Do wyremontowania mojej kuchni użyłam dwie puszki farby do malowania mebli Dulux ( biała i szara - koszt jednej 0,5 l puszki wynosił ok. 30.00 zł ) oraz okleinę meblową do blatów ( koszt ok. 30.00 zł ). Potrzebne również były przyrządy do przeprowadzenia remontu czyli wałki oraz małe pędzelki. 

PO :


Mam nadzieję, że moja metamorfoza przypadnie Wam do gustu i skorzystacie z mojego pomysłu w przyszłości. Koniecznie dajcie znać w komentarzu. Buziaki :)


 

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Powiem, że mi kuchnia podoba się przed, biała, taką bym chciała i drewniane blaty jak najbardziej na plus, ściany kolorowe, nudy nie było. Szafki na dole szare mogą być :) Może dlatego, że mi marmur się już opatrzył bo lata temu się takie okleiny stosowało i sama też kiedyś skorzystałam i miałam takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed kuchnia nie była biała tylko jasno zielona. Uwielbiam klasykę, nie lubię gdy w jednym miejscu za dużo się dzieje. Rzeczywiście marmur już swoje lata ma ale mi nadal się podoba, a wiadomo każdy ma swój gust :)

      Usuń
  2. metamorfoza polegała na tym, że pomalowałaś dolne szafki na inny kolor niż były?
    tytuł postu powinien być zmieniony, bo jest mylny.

    OdpowiedzUsuń