WISH LISTA - AKCESORIA DO WŁOSÓW Z POSTACIAMI Z BAJEK DLA DZIEWCZYNEK

By kkaarrcciiaa18 - 04:42

Witajcie kochani :) 

Pogoda za oknem jest przepiękna. Widać, że Jesień nadchodzi dużymi krokami. Bardzo lubię tą porę roku za cudowne kolory, za spadające liście z drzew i za kasztany. Ta Jesień ma w sobie coś takiego co sprawia, że dzień z książką, kocem i gorącą herbatą staje się milszy. W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować idealne ozdoby i akcesoria do włosów dla małych księżniczek. Jestem pewna, że na pewno spodobają się waszym pociechom. Ja w dzieciństwie bardzo uwielbiałam spinki i gumki w różne wzory i kolory ( wtedy miałam piękne i długie włosy ). Uwielbiałam również kucyka i warkocze, które plotła mi mama. Teraz mam krótkie włosy, no i chyba jestem trochę za stara na takie spineczki czy gumki.  Pomimo tego, że mam dwóch synów, w mojej rodzinie jest dużo dziewczynek, które uwielbiają wszelakie produkty z postaciami z bajek. Większość z nich kupuję w mojej ulubionej perfumerii internetowejNotino w atrakcyjnych i przystępnych cenach. Idealnie nadają się na prezent i nie tylko.  

Poniżej zaprezentuję Wam moje propozycje :

LORA BEAUTY Disney TinkerBell spinka do włosów


LORA BEAUTY Disney Princessgumki do włosów z kwiatkami



LORA BEAUTY Disney Snow Whitespinki do włosów






Asortyment w tej perfumerii jest prze ogromny. Każdy z Was znajdzie odpowiedni produkt dla swojego dziecka. Powyższe propozycję planuje zakupić na dniach dla moich małych kuzynek, które z pewnością się ucieszą. One uwielbiają księżniczki i wszystko co z nimi związane. Zapewne jak każda mała królewna. Koniecznie zajrzyjcie na stronę perfumerii internetowej Iperfumy.pl. Produktów marki Lora Beauty jest na prawdę bardzo dużo, jest w czym wybierać. 

Zachęcam Was kochani do obserwowania jak i komentowania mojego bloga. Każdy Wasz komentarz jest dla mnie cenną wskazówką. A obserwowanie mojego bloga sprawia, że ciągle jest Was więcej i więcej, co daje mi mnóstwo satysfakcji. Buziaki i do następnego ! 



 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze