Będę mamą - druga ciąża !!

By kkaarrcciiaa18 - 11:50

Witajcie moi kochani :)

Dzisiejszy pościk będzie troszkę inny niż zazwyczaj, takie drobne urozmaicenie dla bloga jak i przyszłych rodziców. Jak już zapewne wiecie niebawem ponownie zostanę mamą. Ciąża jest okresem obfitującym w wydarzenia, emocje i duże zmiany. Warto o nich wiedzieć, przyjrzeć się i pozwolić sobie i rosnącemu w nas dziecku dostroić się do nowego rytmu. Bycie mamą to wielkie wyzwanie jak i czekające nas obowiązki. Każda z nas z czasem się do tego przyzwyczai. 


W pierwszej ciąży miałam wszystkie możliwe objawy takie jak nudności, wymioty, senność, rozdrażnienie, skurcze łydek, zgaga, bóle pleców itp., natomiast podczas drugiej ciąży prócz delikatnych bóli brzucha i piersi nie doskwiera mi nic. Jestem w 10 TC i czuję się świetnie !!  Z tego powodu jak na razie jestem zadowolona - oby tak dalej. Jestem pod stałą opieką ginekologa dzięki czemu mam pewność, że wszystko jest w porządku. Od kiedy jestem w ciąży zauważyłam, że zaczęłam strasznie dużo jeść, ale to chyba każda z nas tak ma :) cieszę się, że zaraz po porodzie wrócę do swojej normalnej wagi ( jestem bardzo szczupła i mam szybką przemianę materii ). 


Ostatnio mam bzika na punkcie wyprawki ( ubranek, butelek, smoczków itp. ). Chciałabym wszystko kupić od razu, chodź wiem, że jest to niemożliwe. Muszę się strasznie powstrzymywać przed zakupem, gdy widzę coś fajnego w sklepie - przynajmniej do tego momentu, w którym dowiem się jaka będzie płeć ( czy będzie chłopiec czy dziewczynka ).  Synka już mam ( 4 latka ) więc do kompletu przydałaby się teraz córeczka. Byłabym chyba najszczęśliwszą osobą pod słońcem. Na tym dzisiaj kończę mój post. Co jakiś czas będę dodawała nowinki dotyczące przebiegu mojej ciąży. Tymczasem życzę Wam miłego wieczorku. Buziakii :*** 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja tez jestem bardzo szczupla a jeeeeem jakbym glodowala cale zycie heheh. Odezwij sie na priv pogadamy :)

    OdpowiedzUsuń