Girlanda Ahoj Kapitanie idealną ozdobą urodzinową !!

By kkaarrcciiaa18 - 10:58

Witajcie kochani :) 

Jak wiecie mój synek dnia wczorajszego ( 30.07.2015 ) skończył 4 latka. Możecie mi wierzyć lub nie, ale sama nie wiem kiedy to zleciało. Ozdobienie pokoju zajęło mi trochę czasu, ale było warto :) główną ozdobą była przepiękna Girlanda ,,Ahoj Kapitanie" w piękne kolorowe wzorka ( gwiazdki, kropeczki, kotwice, paski ), którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Meleszka. Balony i czapeczki urodzinowe też miały swoje pięć minut. Zabawa trwała w najlepsze w przyjemnej atmosferze. Dzieciaki wybawiły się za wszystkie czasy, ale najlepszym momentem było rozpakowywanie prezentów. To była moc !! Każdy podarek choćby ten najmniejszy przyniósł tyle radości i szczęścia :) Nie wiem dlaczego, ale każde urodziny mojego skarba przynoszą mi tyle szczęścia i uśmiechu na twarzy. Poniżej fotorelacja. 


Muszę przyznać, że girlanda zrobiła duże wrażenia na dzieciach. Były nią zachwycone. Urocza dekoracja nadaje się również do pokoiku dziecięcego. Ozdobi i nada każdemu pomieszczeniu odpowiedni klimat. Produkt szyty ręcznie z ogromną dokładnością i z wykorzystaniem najwyższej jakości tkanin i dodatków. 

Wymiary : 
Długość girlandy : 2 m + 2 x 24 cm wiązania 
Wielkość proporczyka : 19 cm x 21 cm 
Skład : Bawełna 100%
Cena : 39.00 zł 

Wszystkie produkty, z których uszyte są produkty firmy Meleszka posiadają Certyfikat OEKO-TEX 100 Klasa l. 


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze