Rożek dla niemowlęcia od firmy Niebieska Kokardka

By kkaarrcciiaa18 - 08:14

Witajcie moi mili :)

W dzisiejszym poście pojawi się recenzja Rożka/Becika dla niemowlęcia, który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy Niebieska Kokardka. Koszt rożka to 65.00 zł. Ta Pani ma na prawdę bardzo ciekawy i przeogromny asortyment zdecydowanie wart swojej ceny i polecenia. Produkty szyte są na specjalne zamówienie - wszystko dostosowane jest do klienta i do jego możliwości finansowych. 


Czas leci bardzo szybko więc powolutku staram się kompletować wyprawkę dla maluszka tak aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Rożek to bardzo przydatny produkt zarówno w szpitalu zaraz po urodzeniu dziecka jak i w domu. Przydał mi się przy pierwszym dziecku także przy drugim musi być obowiązkowo. Rożek jest wykonany z wysokiej jakości materiału o bardzo ciekawym wzorze i kolorystyce. Jest bardzo przyjemny i mięciutki w dotyku. Każdy detal został wykonany z wielką starannością przez co produkt jest oryginalny, pomysłowy i piękny - jedyny w swoim rodzaju. Jestem bardzo zadowolona, że wyprawka mojego maluszka będzie wyróżniać się z tłumu - będzie po prostu inna, wyjątkowa, idealna !! 
Zdecydowanie polecam produkty ,,Niebieskiej Kokardki" jestem pewna, że spodobają się każdej przyszłej mamie i nie tylko. 
Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga - Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia !!! 


Dodatkowe informacje : 
- rozmiar 62/62 
- wypełnienie poliestrowe 
- minky grube 
- bawełna wysokogatunkowa 
- materiał pikowany 


Zachęcam do zakupów :) 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze