IKEA APELVIKEN REGAŁ JASNOSZARY

By kkaarrcciiaa18 - 06:23

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Jasnoszary Regał Apelviken firmy IKEA, który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy Amicus
Regał możecie zakupić TUTAJ w cenie 199.00 zł. 


Regał zbudowany głównie jest z płyty wiórowej, foli oraz tworzywa ABS. Pomalowany jest farbą akrylową tłoczoną o pięknym szarym kolorze. Idealnie dopełnia mój pokój i całe wnętrze. Produkt przyszedł w częściach do samodzielnego montażu. Złożenie go zajęło krótką chwilę, ale poszło szybko i łatwo. Regał jest stabilny, wykonany z wysokiej jakości materiału. Poustawiałam na nim moje ulubione ozdoby, książki itp. Całość jak dla mnie prezentuje się rewelacyjnie. Podoba Wam się ?? Zostawcie swoje spostrzeżenia w komentarzu. 


Wymiary :
Szerokość : 28 cm
Głębokość : 27 cm
Wysokość : 108 cm 


Zachęcam do odwiedzenia stron firmy Amicus :
FANPAGE - KLIK 
ALLEGRO - KLIK 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze