SPODNIE KOLOROWA MYSZKA + BLUZA CZARNA MYSZKA NA ECRU OD LITTLE DOT PLEASURE

By kkaarrcciiaa18 - 08:05

Witajcie moi kochani :)

Jutro zaczynam 30 tydzień mojej wyjątkowej, pięknej ciąży. Ten czas leci na prawdę szybko. Jeszcze dwa miesiące i maluszek będzie z nami po drugiej stronie brzuszka. Nie mogę się doczekać tej chwili. Termin porodu mam wyznaczony na 10 lutego 2016. Odliczam dni w kalendarzu, to takie ekscytujące. 
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować wyjątkowy komplecik, w którego skład wchodzą Spodnie z kolorową myszką oraz Bluza z czarną myszką na ecru. Ten zestaw otrzymałam w ramach ponownej współpracy od firmy Little Dot Pleasure, za co serdecznie dziękuję. Te produkty jak i wiele innych możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta ( KLIK ) w cenie : 

Spodnie - 34.00 zł 
Bluza - 44.00 zł


Spodnie jak i bluza urzekły mnie od pierwszego wejrzenia. Zakochałam się w tych pięknych, słodkich, malutkich, kolorowych ubrankach. Jestem bardzo ciekawa jak będzie prezentował się w nich mój malutki szkrabek. Ubranka zostały wykonane z wysokiej jakości materiału. Są delikatne, miękkie i przyjemne w dotyku. Po praniu jakość materiału nie ulega zmianie - nadal wygląda jak nowy. W pas jak i w nogawki spodni zostały wszyte ściągacze, natomiast w bluzie znajdziemy czarny, grubszy sznureczek. 


SKŁAD : 
Ściągacz : Bawełna 97%, Elastan 3%
Gramatura - 430 gr/m2
Pozostałe : Bawełna 95%, Elastan 5%
Gramatura : 240gr/m2 


Ubranka należy prać w temperaturze nie wyższej jak 30 stopni. Nie należy czyścić ich chemicznie ani nie wybielać. Można suszyć w suszarce oraz prasować. 


Zachęcam do odwiedzenia Sklepu jak i Fanpagu firmy Little dot Pleasure. Każdy z Was znajdzie idealny produkt dla swojej pociechy. Produkty te są idealne na prezent - spełnią swoje zadanie jako prezent pod choinkę. Polecam z czystym sumieniem, produkty jak najbardziej warte polecenia. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze