OZDOBNE KULE 20 SZT. FIRMY MAMA SZYJE

By kkaarrcciiaa18 - 03:52

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować wyjątkowe kule 20 szt., które są Hitem tego sezonu. Kule otrzymałam w ramach współpracy od firmy Mama Szyje za co bardzo dziękuję. Jestem z nich bardzo zadowolona, a synek jeszcze bardziej. 


Zakupić je możecie TUTAJ 
10 szt. kul - 45 zł 
20 szt. kul - 90 zł 


Kule są przepiękną ozdobą pokoiku dziecięcego. Wykonane z wysokiej jakości materiału, dzięki czemu długo nam posłużą. Idealnie dobrane kolory sprawiają, że kącik mojego malucha wygląda magicznie. Pokoik dzieci jest świeżo po remoncie. Troszeczkę się namęczyłam, żeby każdy detal i szczegół wyglądał idealnie. Kolory kul, które wybrałam to błękit, turkus, ciemny beż i jasny beż. Są duże i piękne, a gdy włączę je w ciemności synek bacznie siedzi i przygląda się kolorowym światełkom. Kule zasilane są na baterie co dla mnie jest dużym plusem. Maluch bez problemu sam włączy jak i wyłączy lampki. Idealne rozwiązanie dla dzieci, które boją się ciemności. 


Zachęcam Was do komentowania jak i obserwowania bloga. 
Życzę Wam Szczęśliwego Nowego 2016 roku kochani :) 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze