23 Tydzień Ciąży !!

By kkaarrcciiaa18 - 05:53

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem ostatnio Nam nie doskwiera, a zimowa aura coraz bardziej daje się we znaki tym bardziej, że dopiero mamy Październik. Poranny mróz mnie wykańcza, a w szczególności moje dzieci. 

Przede mną  23 tydzień wspaniałej ciąży, brzuszek rośnie i jest coraz większy ( wyglądem przypomina jak bym połknęła piłkę ). Wchodzenie na drugie piętro to dla mnie nie lada wyzwanie. Męczę się o wiele szybciej niż przed ciążą, każda czynność jest dla mnie bardzo męcząca. Większa połowa ciąży już za mną z czego bardzo się cieszę. Nie mam żadnych dolegliwości, czuję się cudownie. Coraz częściej czuję ruchy dziecka co sprawia mi wiele radości, a muszę przyznać, że mój synek jest strasznym wierciuchem. Jak na razie waży 380 g i wielkością przypomina lalkę barbie. Imię, które wybrałam dla synka to OSKAR !! Dlaczego te ?? Bo bardzo mi się ono podoba i idealnie będzie pasowało do mojego maluszka. 

Wracając do tematu chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować część dalszą wyprawki dla mojego maluszka. Zakupy sprawiają mi ogromną przyjemność, a w szczególności produkty, które przeznaczone są dla niemowląt. Są takie kolorowe, różnorodne i ciekawe, jest w czym wybierać, a marek na Polskim jak i zagranicznym rynku jest co raz więcej przez co bardzo trudno jest się na cokolwiek zdecydować. Mam na to rozwiązanie :)
Staram się wybierać produkty firm, z którymi miałam do czynienia przy pierwszym dziecku. Jestem wierna nie jednej, ale kilku markom. Wiem po prostu co dla mojej pociechy będzie dobre, ale nie boję się testować nowości. Mam też dużo znajomych mamusiek, które również polecają mi sprawdzone produkty. 

Ostatnio przez przypadek natknęłam się na szwedzką firmę, która produkuje produkty dla niemowląt. Dostępne są również w Polsce. Jest nią firma Esska, która od 70 lat dba o rozwój jak i bezpieczeństwo naszych maluszków. Firma Esska w ofercie posiada smoczki uspokajające, butelki, smoczki do butelek, kubeczki i różnorakie akcesoria. 

Poniżej prezentuję listę produktów ostatnio przeze mnie zakupionych/nabytych. 


Termometr do kąpieli - Canpol Babies 
Szczotki do butelek / Szczotka i grzebyk do włosów - Xibei 
Smoczki / Klips - Esska 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze