GRA ZRĘCZNOŚCIOWA ŁOWCA DUCHÓW EPEE

By kkaarrcciiaa18 - 03:23

Witajcie kochani :)

Pogoda ostatnio płata nam figle, a jesienna aura powoli mnie wykańcza. Na dodatek dopadło nas przeziębienie i na nic nie mam ochoty. 
Dzisiaj postanowiłam napisać nowy post, żeby nie zaniedbywać bloga. Dziś zaprezentuję Wam cudowną Grę zręcznościową ,,Łowca Duchów" firmy Epee, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy PaTaToy.pl. Ten produkt możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie 183.00 zł. W zestawie znajdziemy czaszkę oraz dwa pistolety. 


Łowca duchów to świetna zabawa, rozwój umiejętności zręcznościowych i sprytu oraz oswajanie dziecka z ciemnością. Mój synek zapewne jak każde dziecko bardzo boi się ciemności i nie zaśnie bez mojej obecności. Dzięki tej grze synek powoli zaczyna przyzwyczajać się do zasypiania bez obecności lampki, co dla mnie jest bardzo wygodne. Łowca porusza głową w wielu kierunkach wyświetlając duchy na ścianach i suficie. Uczestnik zabawy łapie duchy za pomocą specjalnego pistoletu laserowego. Celem zabawy jest ustrzelenie jak największej ilości duchów w czasie 90 sekund. Cyfrowy licznik na pistolecie rejestruje każde udane trafienie. 


Zabawka umożliwia grę dwóm graczom jednocześnie. Czacha wydaje niesamowite efekty dźwiękowe i wyświetla jasne zjawy na ciemnych ścianach. Gra przeznaczona jest dla dzieci od 5 roku życia. Jestem w 100% przekonana, że ta zabawka przyniesie wiele radości i uśmiechu każdemu małemu odkrywcy. Idealnie nadaje się na prezent urodzinowy czy też pod choinkę. Każdy maluch ucieszy się z takiej zabawki. Polecam z czystym sumieniem - zabawa i frajda gwarantowana. 

Zapraszam na krótki filmik : 


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze