MAM JUŻ 3 MIESIĄCE !!

By kkaarrcciiaa18 - 00:52

Witajcie kochani :)

Wczoraj 11.05.2016 r. o godz. 12.50 mój synek Natanek skończył 3 miesiące !! Ależ jestem podekscytowana. Skarbek rośnie jak na drożdżach, z dnia na dzień jest coraz większy. Ostatnio jest dość marudny, a ja nie mam na nic czasu bo co chwilę muszę przy nim być. 
Myślę, że zaczyna się ząbkowanie !! Ciągle się ślini i trzyma piąstki w buźce. Strasznie przy tym się denerwuje i krzyczy. Dzisiejsza noc była nieprzespana, a ja nie wiedziałam w jaki sposób mogę mu pomóc. Czasami nie mam już na nic siły, jestem zmęczona, nie wyspana na pół przytomna. Może wy znacie jakieś domowe sposoby na ząbkowanie u maluszka ?? Za każdą radę będę ogromnie wdzięczna. Wracając do tematu dzisiaj przygotowałam dla Was post z cudownym Komplecikiem Pingwinkiem jaki mój synek otrzymał w ramach współpracy od firmy Strefa-Mody


Komplecik składa się z 3 części :
- Body na długi rękaw z przeuroczą aplikacją 
- Półśpiochy w paseczki 
- Czapeczka z czuprynką 
Rozmiar : 62 cm 


Komplecik idealnie nadaje się dla chłopca jak i dziewczynki. Wykonany jest z wysokiej jakości materiału ( bawełna pierwszej klasy ). Ubranka są bardzo miłe i przyjemne w dotyku. Po praniu nie tracą swoich kolorów i nadal wyglądają jak nowe. Półśpiochy w pasie mają wszytą gumkę dzięki czemu dobrze się trzymają na ciele niemowlęcia i nie spadają. Body zaś na dole posiadają dwie napki, które podtrzymują pampersa. 


Mój synek wygląda w nich obłędnie co widać na poniższych zdjęciach. Czerwona kokardka dodaje uroku a zarazem elegancji. Idealnie nadaje się na spacery ( pogoda ostatnio nam dopisuję ). Na dworze jest bardzo ciepło, zapowiada się czyste lato. 
Komplecik można również sprezentować przyszłym jak i obecnym rodzicom, jestem pewna, że ucieszą się z takiego prezentu dla swojego maluszka. 


Komplecik ten możecie zakupić TUTAJ w cenie 30.00 zł.
Do wyboru są dwa kolory : Niebieski i granatowy 
Rozmiary : 62 cm i 68 cm 


Zachęcam do odwiedzenia stron sklepu. Znajdziecie tam nie tylko ubranka dla dzieci, ale także odzież damską, obuwie dziecięce oraz wiele innych cudownych produktów w atrakcyjnych cenach.
Fanpage - KLIK
Sklep - KLIK 


  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze