MINIONS WASH MYDŁO W PŁYNIE Z GRAJĄCĄ POMPKĄ

By kkaarrcciiaa18 - 02:00

Witajcie kochani :) 

Pogoda ostatnio nam nie dopisuje. Właśnie zaczęła się Majówka, a na dworze zimno jak w Marcu. Przez te ciągłe zmiany temperatury ciągle choruję. Jak nie kaszel to ból gardła, jak nie gardło to gorączka i tak w kółko. Tak samo moje dzieciaki, których mi na prawdę bardzo szkoda, no ale niestety takie jest życie. W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Mydło w płynie z grającą pompką firmy Minions, które jakiś czas temu zakupiłam synkowi w mojej ulubionej perfumerii internetowej IPerfumy.pl w cenie 18.84 zł. 


Mydło zostało umieszczone w plastikowej butelce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 250 ml. Konsystencja idealnie gładka o przepięknym owocowym zapachu. Aplikacja bardzo prosta i szybka dzięki precyzyjnemu dozownikowi, który wydaje piękne melodyjki. Bardzo ciekawy gadżet dla dzieci. Rączki po zastosowaniu mydełka pięknie pachną, są miękkie i przyjemne w dotyku. Zdecydowanie odpowiednio je nawilża jak i wygładza. 


Mój synek jest z niego bardzo zadowolony - uwielbia Minionki i inne bajkowe postacie. Takie kolorowe etykietki zachęcają go do codziennego korzystania. Przeznaczony do wszystkich rodzajów skóry. Produkt jest bardzo wydajny i trwały. 
Polecam z czystym sumieniem. 


Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ produkt bardzo wydajny i trwały 
+ idealnie gładka konsystencja
+ przyjemny owocowy zapach 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ precyzyjny dozownik z grającą pompką 
+ skóra po zastosowaniu staje się miękka i przyjemna w dotyku 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostęność

Minusy :
- brak 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania mojego bloga. Każdy komentarz jak i nowe polubienie jest dla mnie bardzo cenne. Z góry dziękuję za poświęcony mi czas. Bez Was ten blog by nie istniał. Jestem Wam na prawdę bardzo wdzięczna za każdy gest w moim kierunku. Cieszę się, że ze mną jesteście i wspieracie mnie w trudnych jak i łatwych momentach mojego życia. Dziękuję Wam za to, że jesteście !! 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze