KULE COTTON BALLS OD KUKULKI

By kkaarrcciiaa18 - 01:59


Witajcie kochani :) 

Słoneczko od rana wychodzi i zachodzi, ale pomimo to sprawia, że mam dobry humor i jestem naładowana pozytywną energią. Starszy synek wyjechał wczoraj do dziadków na weekend także dzisiejszy dzień poświęcam blogowaniu, sprzątaniu i odpoczynku. Każdemu przysługuje dzień wolnego !! Mąż w pracy, jestem sama z młodszym synkiem w domu, który aktualnie śpi. Grypa nam nie odpuszcza - trzyma nas już ok. 3 tygodni. Mam nadzieję, że w końcu nam przejdzie i wyzdrowiejemy.
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować piękne Kule Cotton Balls, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy Kukulki


Kule są po prostu przepiękne !! 10 kul w 4 pięknych kolorach. Kolory, które wybrałam to biel, szarość, pudrowy róż i mocniejszy róż. Wyglądają obłędnie, a jeszcze lepiej się prezentują. 


Są wykonane z solidnego materiału, nie wgniatają się co dla mnie jest bardzo ważne. Kolory są idealnie na pigmentowane ( pastelowe ). Dopełniają moje wnętrze i sprawiają, że atmosfera w mieszkaniu jest magiczna i pełna uroku. Jeszcze lepiej wyglądają, gdy jest ciemno, a światło jest zgaszone - nadają taki romantyczny klimat. 


Kule są na baterie ( następny plus ) zwykłe paluszki AA. Mogę je zawiesić tam gdzie mi się podoba, nie martwiąc się czy w pobliżu znajduje się kontakt. Są bezpieczne dla dzieci !! 
Są lekkie, wszystkie w takim samym kształcie ( okrągłe ) bez nierówności. 

Polecam zakup tych cudownych kul. Kolorystyka indywidualna według klienta. 
Zapraszam na krótki filmik :) 




 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Potwierdzam są świetne , bo też mam swoje od Kukulki :-) Zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń