RÓŻOWE KRZESŁO MILANO DESIGN JAKO NIETYPOWY DODATEK ??

By kkaarrcciiaa18 - 22:38

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować mój ostatni hitowy zakup jakim jest Krzesło do biurka. Dlaczego ten przedmiot jest nietypowym dodatkiem ?? 
A dlatego, że ma piękny soczysty, różowy kolor, oryginalny kształt i piękne drewniane nóżki. 
W poszukiwaniu idealnego krzesła przejrzałam setki różnych sklepów i stron internetowych - niestety poszukiwania okazały się fiaskiem. 
Idealne krzesełko znalazłam dopiero na allegro, gdzie zapłaciłam za nie tylko 109.00 zł.
Gama kolorystyczna była szeroka, a ja znalazłam idealne krzesełko w idealnym kolorze do mojego pokoju. Zawsze marzyłam o krzesełku w tym kolorze więc mam. 
Nie mogłam się powstrzymać, musiałam je zakupić !! Po prostu musiałam. 


Pięknie się prezentuje przy moim nowym biurku. W pokoju posiadam mnóstwo różowych dodatków dzięki czemu pokój wygląda elegancko i estetycznie. 


Jestem zauroczona i zakochana w tym krzesełku. Teraz mój pokój w końcu wygląda nowocześnie i z pazurem. 


A Wam jak podoba się mój nowy kącik i krzesełko ??
Odpowiedzi zostawiajcie w komentarzach.


Pozdrawiam i przesyłam masę buziaków :*:*:* 


 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze