BRATERSKA MIŁOŚĆ - IGOREK & NATANEK

By kkaarrcciiaa18 - 05:16

Witajcie moi kochani :)

Dzieci !! Kim one dla nas są ?? Czy zadawaliście już sobie kiedyś to pytanie ?? 
Ja tak. Są dla nas przede wszystkim ogromem miłości, radości i wszystkiego co w życiu nadaje sens. To dzięki nim jestem spełniona. Nie wyobrażam sobie mojego życia bez nich. Będąc małą dziewczynką zawsze marzyłam o rodzinie. Odkąd pamiętam zawsze chciałam mieć dwójkę dzieci - chłopca i dziewczynkę. Jednak los chciał inaczej - obdarował mnie dwójką cudownych chłopców. Z jednej strony bardzo mnie to cieszy, ponieważ najważniejszy jest fakt, że moje chłopaki są zdrowe, ale z drugiej strony wciąż czuję ten niedosyt - moim pragnieniem jest dziewczynka, której zakładała bym różowe sukienki, plotła warkoczyki i kupowała lale. Kto wie, może w przyszłości Bóg obdaruje mnie jeszcze upragnionym dzieckiem. Przyjdzie na to czas i pora. Na razie cieszę się tym co mam, co dało mi życie ! Najkochańsze pod słońcem dzieci, które kochają mnie ponad życie. Czuję to każdego dnia bo okazują mi miłość na każdym kroku. Czas leci nie ubłagalnie szybko !!! W lipcu Igorek skończy 6 lat !! Kiedy to zleciało ?? Nie mam pojęcia. Natanek ma już za sobą wspaniały roczek. Rosną mi chłopaki w oka mgnieniu. Z każdym dniem robią się coraz starsi i mądrzejsi. 
A jak jest z Waszymi pociechami ?? Jaki sens nadają waszemu życiu ?? Ile mają lat ?? Pochwalcie się w komentarzu. 



 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja bym chciała synka, ale jak będzie dziewczynka to też będę kochać :). Byle było zdrowe. Ty swoje założenia spełniłaś chociaż w połowie :D. Natanek słodkie minki robi :)

    OdpowiedzUsuń