COTTON BALLS OD COTTON TITI

By kkaarrcciiaa18 - 03:40

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować cudowne Cotton Balls, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy Cotton Titi. Kolory, które wybrałam to pudrowy róż,  jasny róż, ciemny róż, biel i szarość. Takie połączenie kolorystyczne jest idealne dla mnie. Moje ulubione barwy w jednym miejscu. 


Idealnie prezentują się wieczorową porą, gdy już na dworze zrobi się ciemno. Pięknie świecą a atmosfera od razu robi się przyjemniejsza. U mnie zagościły w sypialni, dodają jej odpowiedniego uroku i magii. Sypialnia od razu wygląda bardziej oryginalnie i pomysłowo. Ozdobne kule, kolorowe kuleczki, lampki w osłonkach czyli Cotton Ball Lights to bardzo wesołe, a zarazem pomysłowe dekoracje do aranżacji wnętrz według własnego pomysłu, możliwości czy zaistniałej potrzeby. 


Wykonane z solidnej jakości materiałów. Wytrzymałe na różne upadki. Zasilane dwoma bateriami AA. Ciepłe, miękkie światło zamknięte w kolorowych, bawełnianych kulach... delikatnie przystroi Twoje mieszkanie: okno, szafę, stół, łóżko dziecka. Nada magicznego nastroju każdemu z miejsc, w których zechcesz je umieścić. Zestaw składa się z 20 kulek i przewodu świetlnego z żarówkami ledowymi. 


Zachęcam do odwiedzenia Fanpagu firmy - KLIK gdzie znajdziecie różne połączenia kolorystyczne kul jak ich ilość. 


 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze