BEPANTHEN DERM KREM KOJĄCY NA GOJENIE SIĘ OPARZEŃ I INNYCH ZRANIEŃ

By kkaarrcciiaa18 - 05:20

Witajcie kochani :)

Dziś przybywam do Was z nowym postem, w którym chcę Wam zaprezentować Krem kojący na gojenie się oparzeń i innych zranień marki Bepanthen, który zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej perfumerii internetowej Notino w cenie 20.90 zł. 


Krem został umieszczony w metalowej tubce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu wynosi 30 g. Konsystencja nie za gęsta, leista w kolorze mlecznym. Aplikacja bardzo prosta i szybka. Synek zmagał się dość długo z odparzeniami pieluszkowymi i wydałam masę pieniążków na różne produkty, które nie przynosiły żadnych rezultatów. Rany się powiększały i zaczęła z nich wyciekać ropa. Koleżanka poleciła mi tą maść i stwierdziła, że na pewno przyniesie ulgę mojemu synkowi, miała rację !! Krem z dnia na dzień sprawiała, że ranki się zmniejszały i ginęły. Jak dla mnie strzał w 10. Jest warta swojej ceny i zakupu.


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ idealna konsystencja 
+ przyjemny, neutralny zapach 
+ ława i szybka aplikacja 
+ wydajna i trwała 
+ przy regularnym stosowaniu likwiduje odparzenia pieluszkowe 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak 


Dzięki mojej koleżance przekonałam się, że marka Bepanthen jest warta uwagi. Produkty rzeczywiście przynoszą spore rezultaty pod warunkiem, że stosowana jest regularnie. 
Polecamy !! 


 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze