ROWER - WIESZAK NA KLUCZE

By kkaarrcciiaa18 - 07:23

Witajcie moi kochani :) 

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, ale na poprawę humorku przybywam z nowym wpisem. W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować gadżeciarski Wieszak na klucze w kształcie roweru, który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy Zawieszalnia


Dobrze mnie znacie i wiecie, że uwielbiam tego typu gadżety. Moja biblioteczka z kluczami ostatnio nieco się powiększyła i zbrakło mi miejsca na wszystkie klucze. Wieszak w kształcie roweru wpasował się w mojej kuchni idealnie. Teraz w kluczach panuje ład i porządek. Wieszak wykonany został z trwałej blachy, malowany proszkowo, co zapewnia jego wytrzymałość. Jest estetycznie i starannie wykonany. Wieszak można zamontować na dwa proste sposoby :
1. Na dwustronną taśmę montażową ( dołączona do wieszaka )
2. Na kołki montażowe ( w wieszaku znajdziemy odpowiednie otwory do kołków )


Parametry produktu:

Materiał: wysokojakościowa blacha o grubości 1 mm
Wymiary: 20,5 x 15 x 1,5 cm
Montaż: dwa kołki montażowe lub taśma dwustronna
Powłoka: malowanie proszkowe, lakier połysk

Zachęcam Was również do odwiedzenia stron Producenta gdzie znajdziecie wiele ciekawych i oryginalnych produktów do waszych domów. 

Facebook - KLIK
Sklep - KLIK 


 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze