MYDŁA W PŁYNIE DLA DZIECI - POLECAMY

By kkaarrcciiaa18 - 08:53

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Wish Listę produktów dla dzieci przeznaczonych do pielęgnacji dłoni - mowa o mydełkach w płynie. Od jakiegoś czasu moje szkraby bardzo polubiły tego typu kosmetyki dla dzieci, bo mają cudowne, kolorowe opakowania z postaciami z bajek oraz nieziemski zapach. Dość często robię zakupy przez internet w mojej ulubionej perfumerii internetowej Notino gdzie znajduję multum mydełek dla moich dzieci i nie tylko. Wybór w asortymencie jest na prawdę przeogromny. 

Oto niektóre z nich :

ADMIRANDA Tweety 3Dmydło w płynie dla dzieci - 250 ml 55.50 zł 






JOHNSON'S BABY Pure Protectmydło w płynie dla dzieci - 300 ml 19.90 zł 


VITALCARE The Smurfsmydło w płynie dla dzieci - 250 ml 10.40 zł


To chyba nasze najbardziej popularne mydełka, które używaliśmy w ostatnim czasie. Higiena u dzieci jest bardzo ważna - nie zapominajcie o tym !! Zachęcam do wypróbowania powyższych proponowanych przeze mnie produktów. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni tak samo jak ja i moje pociechy. 


 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze