JAK PIELĘGNACJA TO TYLKO Z PRODUKTAMI DADA DLA NAJMŁODSZYCH !!!

By kkaarrcciiaa18 - 04:19

Witajcie moi kochani :) 

W dzisiejszym poście trochę o pielęgnacji maluszka. Ten temat jak wiecie jest dla mnie bardzo ważny i pewnie nie tylko dla mnie, ale i dla innych mam. Nie wiem dlaczego, ale dość często sięgam po produkty firmy Dada, które można zakupić w sieci sklepów Biedronka i nie dlatego, że są tanie ale dlatego, że są bardzo dobrej jakości. 
Mój synek nie jest typem osoby skłonnej do alergii czy podrażnień, akceptuje wszystkie produkty, których używam przy codziennej pielęgnacji. 


Niedawno od Biedronki otrzymałam cudowny prezent a mianowicie paczkę, w której znajdowały się produkty do codziennej pielęgnacji maluszka firmy Dada.


W paczce znajdowały się następujące rzeczy :
1. Kojąco-ochronny krem przeciw odparzeniom 2w1 o pojemności 75 ml
Krem przeciw odparzeniom 2w1 z tlenkiem cynku tworzy na skórze warstwę ochronną, zapobiega odparzeniom, chroni przed skutkami mechanicznych otarć. Gliceryna cudownie nawilża skórę.
2. Szampon & Płyn do mycia i kąpieli 3w1 o pojemności 300 ml
Łagodnie pielęgnuje skórę i włosy dziecka już od pierwszych dni życia. Nawilża, koi i łagodzi podrażnienia. Produkt łatwo się spłukuje, nie powodując łzawienia ani podrażnienia spojówek.
3. Intensywnie pielęgnujący balsam do ciała o pojemności 200 ml
Balsam ze specjalną formułą pielęgnacyjną, wzbogaconą o masło shea i witaminę E. Odżywia skórę, zabezpieczając ją przed negatywnymi czynnikami zewnętrznymi. Szybko się wchłania. Przeznaczony dla dzieci powyżej 3. miesiąca życia.
4. Chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt


Dbam o to aby mój synek miał skórę miękką i przyjemną w dotyku. Gdy jednak widzę jakiekolwiek niedogodności od razu sięgam po produkty, które sprawią, że skóra odzyska swój pierwowzór. Cieszę się, że żaden z wymienionych wyżej produktów nie powoduje uczulenia u mojego synka. Każdy kosmetyk odgrywa swoją ważną rolę co na prawdę jest warte uwagi. Skóra po zastosowaniu produktów Dada jest miękka i przyjemna w dotyku. Do tego bardzo ładnie pachnie, a żaden z produktów nie pozostawia na skórze tłustego filmu dzięki czemu ubranka dziecka będą czyste a nie ubrudzone tłustymi plamami. 


Odkąd sięgam pamięcią zawsze sięgałam w sklepie po produkty marki Dada. Są na prawdę warte uwagi, polecenia i przede wszystkim zakupu. Jestem pewna, że nie tylko ja mam taką opinię, ale i inne mamy.
A czy Wy jesteście zadowolone z produktów firmy Dada ?? Po co najchętniej sięgacie ??
Podzielcie się swoją opinią w komentarzu. 
Tymczasem pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia.
Buziaki :*** 



 

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Chociaż moja córeczka ma już 7 lat to nadal używamy szampon i płyn do kąpieli ;) bardzo lubimy produkty Dada , są delikatne i dobrej jakości :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mialam okazji testowac z dady nic innego niż pieluchy i chusteczki. pieluchom jestem wierna,ale chusteczki mają tragiczne. kiedys uzywalam, ale przeszłam na fitti. ostatnio po chusteczkach z dady corka przez 2 tyg miala silne odparzenie albo reakcję alergiczna. juz jej schodzi ładnie, prawie nic nie widac, ale biedna się meczyła bardzo :( .

    a żeli , balsamów czy co tam innego dada produkuje to nie uzywalam , bo balsam mam z nivea baby .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również używam, ale tylko pieluszki i chusteczki i mogę stwierdzić że są naprawdę dobrej jakości i w przystępnej cenie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń