PRZEPROWADZKA CZ.I - POKÓJ DZIECIĘCY

By kkaarrcciiaa18 - 04:31

Witajcie moi drodzy :)

Wiem, że przez jakiś czas mnie tu nie było, ale już tłumaczę dlaczego. Mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe. Jak wspominałam jakiś czas temu, przeprowadziłam się. Z tego powodu ostatnio byłam mało dostępna w internecie. Musiałam wszystko od samego początku rozplanowywać, remontować i przede wszystkim działać. Same remonty zajęły mi dwa tygodnie, jeszcze do końca wszystkiego nie skończyłam, ale po woli małymi kroczkami dążę do celu.
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować pokój moich dzieci. Starałam się aby panowała w nim harmonia i przede wszystkim miła atmosfera. Do pomalowania pomieszczenia użyłam farby Śnieżka Barwy Natury w kolorze Wiosenny Deszczyk. Jest to kolor pastelowy, błękitny. Delikatny przede wszystkim. Moim zdaniem idealnie pasuje do moich chłopców. Ten kolor sprawia, że w tym pomieszczeniu niczego nie brakuje. Jest idealnie. 

Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu. 
Większość rzeczy w tym pokoju mają odcienie niebieskie, dlatego ten błękit idealnie współgra z całą resztą. 



 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo ładnie urządzony pokoik a ten kolorek niebieski jest piękny i kojarzy mi się z niebem ;) na wiosnę będziemy urządzać pokój dla nnaszej 7 letniej córeczki :-)

    OdpowiedzUsuń