PRZEPROWADZKA !!

By kkaarrcciiaa18 - 00:39

Witajcie kochani :)

Dzisiaj mamy piątek - weekendu początek. Choć u mnie weekendu nie będzie, ponieważ piątek i sobotę spędzam w szkole. Tak wygląda nauka zaoczna. Pogoda nas nie rozpieszcza, ciągle szaro, pochmurno i deszczowo. Na dniach czeka mnie przeprowadzka !! Znaleźliśmy nowe mieszkanie z większym metrażem w bloku. Ach jak ja kocham przeprowadzki !! 
Z jednej strony się bardzo cieszę, bo już nie mogę się doczekać, ale z drugiej przerasta mnie ogrom pracy jaki mnie czeka. 


Malowanie mieszkania w sumie sprawia mi przyjemność z początku, bo później zaczynają robić się schody. Ale jak już pomaluję to większość pracy będzie za mną. Wystarczy tylko starannie wszystko posprzątać i poukładać na swoje miejsce i będzie gotowe. W nowym mieszkaniu będziemy mieli trzy pokoje. Na ten trzeci na razie nie mam pomysłu. Zrobię w nim albo sypialnię albo pokój dla gości - tu mam większe pole do popisu. 
W każdym bądź razie mam nadzieję, że wszystko jak zwykle pójdzie po mojej myśli. 
Dziś dzieciaczki jadą do dziadków na wieś. W tym czasie obmyślę trochę na spokojnie moje plany. 


Większość zbędnych rzeczy już została zapakowana w kartony. Zostały tylko naczynia, ubrania i rzeczy codziennego użytku. Reszta pójdzie jak po maśle. 
Transport już mamy praktycznie załatwiony. Wystarczy zawieść meble do nowego mieszkania i będzie z głowy. Na kilka dni odpocznę od blogowania, mam nadzieję, że wybaczycie mi tą chwilową nieobecność. Później do Was wrócę z głową pełną pomysłów. 
Tym czasem życzcie mi powodzenia !!
Buziaki i do następnego. 


 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja mieszkam z teściami i jak to w starym budownictwie odkąd się przeprowadziłam to ciągle coś remontujemy .Teraz bierzemy się za robienie pokoju dla córeczki na strychu .Masakra , nie lubię remontów i żałuję , że nie wybudowaliśmy nowego domu .

    OdpowiedzUsuń