25 TYDZIEŃ CIĄŻY + PEREŁKI Z SH

By kkaarrcciiaa18 - 00:28

Witajcie kochani :)

Wczoraj korzystając z tej pięknej, jesiennej pogody postanowiłam wybrać się na zakupy do pobliskich SH. Mam swój jeden ulubiony sklep z odzieżą używaną na wagę, do którego zaglądam bardzo często. Małe dzieci bardzo szybko wyrastają z ubranek więc postanowiłam zakupić ich troszkę w SH. Stwierdziłam, że kupowanie ich w sklepie to marnotractwo pieniędzy. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się, że znajdę tam takie cudne perełki  w tak niskiej cenie ( 32.00 zł za wszystko ). Każda rzecz wygląda jak nowa, nie jest zniszczona, poplamiona - brak jakichkolwiek wad. Jestem bardzo zadowolona z moich zdobyczy, mam nadzieję, że mój synek będzie się w nich prezentował na prawdę fajnie. 

A Wy co sądzicie o kupowaniu ciuszków dla noworodka w SH ( z drugiej ręki ) ?? Kupujecie ?? Wypowiedzcie się na ten temat :) Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia.  


  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. fajne ciuszki ja też kupuje w SH dla dzieci tak szybko rozsną

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie cudeńka,odcienie szarości,gwiazdki,aż przypomniałam sobie jak moja Wiktoria była maleńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem przeciwna kupowania rzeczy z SH jeżeli ma się dziecko to powinno stać owych rodzicow na zapewnienie nowiusich ciuszków. Mino tego ze rzeczy są ladne na dziecku sie nie oszczędza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam, ale w SH można nie raz kupić o wiele ładniejsze ubranka niż w sklepie. Porównanie cen jest na prawdę ogromne ponieważ w SH za taki ciuszek zapłacimy ok. 2.00 zł natomiast w sklepie ok.30-40 zł. Czyli różnica cenowa jest ogromna. W to miejsce wolę kupić dziecku coś co jest bardziej potrzebne i przydatne. A dzieci z ubranek wyrastają na prawdę prędko.

      Usuń